Uğur Soğutma Yetkili Servisleri 2015 Toplantısı İzmir’de Gerçekleşti

31 Mart 2015 Salı
Yurtiçi Satış Koordinatörü Erdoğan Ulaş ve Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Talip Takmaklı’nın da katıldığı toplantıda Müşteri Hizmetleri Merkezi Müdürü Mustafa Gökçe 2015 yetkili servis uygulamaları hakkında bilgi verdi. Toplantıda yıl içinde uygulamaya geçirilecek servis projeleri hakkında yetkili servislerden görüşleri ve önerileri alındı.
Özellikle son dönemde tüketicilerin farklı ihtiyaçlarını ve pazarın
beklentilerini göz önüne alarak ürün çeşitliliğini arttıran Uğur, 3 çekmeceli, 5 çekmeceli, nofrost modeller hakkında servis çalışanlarını bilgilendirdi.
Sektörde faaliyet gösteren şirketlerin, enerji tasarrufuna hizmet eden yeni teknolojiler geliştirmek için her yıl milyonlarca dolar yatırım yaptıkları piyasada marka, enerjiyi akıllıca kullanan ve kullanım kolaylığıyla dikkat çeken yüksek teknolojili A++ derin dondurucuları ile pazarda lider oldu. Satış sonrası hizmetin, satış kadar önemli olduğuna dikkat çeken Uğur, servis hizmetlerinde mobiliteye ve hıza yaptığı yatırımların sonucunu tüketicinin memnuniyetiyle ölçüyor.
Uğur’da, müşteri hizmetlerine ulaşan her türlü geri bildirime önem veriliyor. Müşteri istek ve arzuları hem internetten hem de 444 UĞUR (84 87) nolu telefon numarasından firmaya iletebiliyor, en kısa süre içerisinde yetkili servis tarafından müdahale ediliyor. Böylece firmanın markasının arkasında durduğu, tüketiciye verilen değerin satış sırasında olduğu gibi satış sonrasında da sürdüğü gösteriliyor.

Bu kategorideki diğer yazılar