Tavsiye Melekleri Uğur’un Yeni Buzdolabını Test Etti, Onayladı
Menüleri atla içeriğe git. enüleri atla içeriğe git. İletişim - Bize Ulaşın Uğur.com.tr
30 Haziran 2015 Salı
Tavsiye Melekleri Uğur’un Yeni Buzdolabını Test Etti, Onayladı

Tavsiye Melekleri Uğur’un Yeni Buzdolabını Test Etti, Onayladı

Düzenlediği organizasyonlarla markalar ve kadın kullanıcılar arasında doğrudan bir köprü olmayı amaçlayan TavsiyeEvi yeni sezon için piyasaya sürülen UĞUR UES 585 IKNFI buzdolabını inceledi. Etkinlik sonrası ürünle ilgili beğeni ve yorumlarını sosyal medyada paylaşan melekler kullanıcı dostu bu ürün için UĞUR’a teşekkür etti.

Konuyla ilgili Uğur Soğutma Pazarlama Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada “Ürünle ilgili geri bildirimleri doğrudan hedef kitlemiz olan bayan kullanıcılarla yaptığımız çalışmalar sonucunda elde ettik. Onların talep ettiği ve altını çizdiği konularla ürünümüz son şeklini verdik. Yaptığımız çalışmalarda elde ettiğimiz verilerde daha geniş dondurucu hacmi ve sebzelik bölümü tasarlandı. Üründe ayrıca piyasadaki muadillerinde pek olmayan kapıda buzluk tasarlanmış durumda. Böylece dondurucu kısmının hacmi küçülmüyor ve kapıdaki atıl alan değerlendirilmiş oluyor.” sözleriyle ürünün özelliklerini vurgulayan yetkili “Sebze ve meyvelerin daha uzun dayanımını sağlayan ayarlanabilir hacimli, nem kontrollü sebzelik,  yine gıdaları daha uzun süre taze tutmak için -2 ° ile +3 ° C arası çalışan chiller bölümü var. Bunların sayesinde hem fonksiyonel hem de A++ enerji sınıfına sahip no-frost ile tüketicilere en iyisini sunduğumuzu düşünüyoruz.” dedi.

Uğur’un 2015 model çekmeceli, no-frost derin dondurucu ve buzdolaplarına tüm Türkiye’deki showroom ve yetkili bayilerinden ulaşılabiliyor.

@tavsiyeevi nedir?

Bir Tavsiye Kanalı projesi olan Tavsiye Evi markaların “gerçek” hedef kitlesini bir ev sıcaklığında bir araya getiren, paylaşımı arttıran ve yepyeni deneyimler sağlayan bir mecra.  Kapılarını “Tavsiye Meleği” adını verdiği üyelerine açtığından beri Tavsiye Evi, bugüne kadar yüzlerce kadını takip ettiği veya bilgi sahibi olmak istediği markanın üst düzey yöneticisi bir araya geliyor.  Çeşitli tarihlerde düzenlenen çay sohbetlerinde melekler hem ürünleri deneme fırsatı buluyor, hem de bu markalarla ilgili akıllarındaki soruların yanıtını birinci ağızdan öğreniyor.

Arama Ekranını Kapat