Uğur Derin Dondurucu 2014’ün Süper Markası
Menüleri atla içeriğe git. enüleri atla içeriğe git. İletişim - Bize Ulaşın Uğur.com.tr
30 Eylül 2015 Çarşamba
Uğur Derin Dondurucu 2014’ün Süper Markası

Uğur Derin Dondurucu 2014’ün Süper Markası

Dünyada 88 ülkede yapılan ve Türkiye’de 5. Kez gerçekleştirilen marka araştırması Superbrands tarafından dağıtılan 2014 ödüllerinde Uğur Soğutma da yer aldı. Sanatçı Ali Poyrazoğlu’nun sunuculuğu üstlendiği gala gecesi ve ödül töreni 15 Eylül 2015 tarihinde Grand Hyatt İstanbul’da yapıldı.

Dünyada 88 ülkede yapılan ve Türkiye’de 5. Kez gerçekleştirilen marka araştırması Superbrands tarafından dağıtılan 2014 ödüllerinde Uğur Soğutma da yer aldı. Sanatçı Ali Poyrazoğlu’nun sunuculuğu üstlendiği gala gecesi ve ödül töreni 15 Eylül 2015 tarihinde Grand Hyatt İstanbul’da yapıldı.

Ülkelerin artık dünya pazarına sundukları markalarla tanındığı küresel ekonomide Türk markalarının gelişmesine ve tanınmasına da katkı sağlayan organizasyon öncesinde bir yıla yakın süren çalışma yapıldı ve markalar birçok kritere göre değerlendirildi. Şirketler sadece mali büyüklük değil; kullanılan teknolojiler, işgücü kalitesi, marka yatırımları, markanın devamlılığı, etik anlayışı, çevre duyarlılığı ve vergi sıralamasındaki yeri gibi kriterlere tabi tutuldu. Yapılan değerlendirmeler sonunda başta Akbank, Garanti, OPET, Pınar ve Renault olmak üzere Türkiye’nin köklü kuruluşlarından Uğur Soğutma’nın da dâhil olduğu 43 marka 2014’ün süper markaları ilan edildi.

Seçici kurulunda Carrefoursa CEO’su Mehmet Tevfik Nane, İDA Yönetim Kurulu Başkanı Ali Cem İlhan ve TAV Kurumsal Direktörü Bengü Vargül gibi isimlerin bulunduğu Superbrands’in Türkiye temsilcileri Dilek Koç ve Gürkan Kınacı yaptıkları konuşmada şunları söyledi:

“Seçici kurulumuz titiz bir çalışma sonucunda markaları puanladı. Bu derecelendirme sonrasında araştırma şirketi Nielsen’in katkısıyla markalar halk tarafından değerlendirildi.”

Yaptığımız çalışma gösterdi ki Türk tüketicisinin marka algısı gelişmiş ülkelerdeki algı ile benzerlik taşıyor. Gözlemlenen verilere dayanarak yerel markaların da en az uluslararası markalar kadar güçlü olduklarını söyleyebiliriz.” şeklinde yapılan açıklama ile marka algılarının günümüzde artık küresel bir eğilimde olduğu belirtildi. Markanın istikrarlı tanıtım faaliyetleri, hızlı satış sonrası hizmetler ile güncel pazarlama yönetimi yanı sıra sosyal sorumluluk ve çevre duyarlığı ile ilgili konularda faaliyetlerin müşteri tercihi konusunda önem kazandığı ifade edildi.

Arama Ekranını Kapat