Uğur Müşteri Hizmetleri Müşterilerin Taleplerine Gerçek Zamanlı Cevap Veriyor
Menüleri atla içeriğe git. enüleri atla içeriğe git. İletişim - Bize Ulaşın Uğur.com.tr
6 Mayıs 2015 Çarşamba
Uğur Müşteri Hizmetleri Müşterilerin Taleplerine Gerçek Zamanlı Cevap Veriyor

Uğur Müşteri Hizmetleri Müşterilerin Taleplerine Gerçek Zamanlı Cevap Veriyor

60 yılı aşkındır iklimlendirme ve soğutma sektöründe faaliyet gösteren Uğur, satış sonrası hizmet kanallarını genişleterek www.ugur.com.tr ‘de online destek hizmetini devreye aldı. Kurumsal web sayfasını ziyaret edenler, isteklerini doğrudan çağrı merkezine iletebiliyor.

Konu ile ilgili olarak Müşteri Hizmetleri Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada “Uğur Soğutma olarak müşterilerimizin bize ulaşabildiği tüm kanallarda varız. Bize 444 84 87 iletişim hattımız yanı sıra sosyal medya sitelerinden de ürünlerimize ilişkin sorular yöneltiliyor. Kendi bünyemizdeki çağrı merkezimiz ve ajansımız kanalıyla talepleri cevaplıyor ve takip ediyoruz.” dendi.

Departman olarak çalışmaları hakkında bilgi veren departman müdürü, “Sadece kendi sitelerimizde değil; tüketici taleplerine hizmet veren sivil toplum örgütleri, geribildirim siteleri de ekibimiz tarafından düzenli olarak taranıyor. Müşterilerimizin talepleri değerlendirilerek sonuçlandırılıyor ve memnuniyetleri sağlanıyor.“  dedi. Devreye aldıkları çözüm merkezi hakkında bilgi veren yetkili “Tüketicilerin 80%’den fazlası alışveriş yaparken ürün hakkında bazı detayları merak ediyor. Daha sonra herhangi bir sorun yaşamamak için tereddüt ettiği konularda soru sormak ve merakını gidermek istiyor. Hatta tüketicilerin %45 i eğer merak ettiği konu ile ilgili doyurucu bir cevap almazsa ödeme yapmaktan vazgeçiyor.” diyerek sözlerine devam etti.

“İnternetin tüm mobil cihazlarla bütünleşik olduğu günümüzde gün içerisinde sürekli elimizin altında olan bu ürünler ile web sayfalarını ziyaret ediyor, günlük gelişmeleri takip ediyoruz. Müşterilerin de markaya ulaşmak için bu mecrayı kullanması şaşırtıcı değil.” diyerek sözlerine devam eden yetkili “Bir süredir üzerinde çalıştığımız ve yurt dışında örnekleri olan bir uygulamaya imza attık. Devreye aldığımız yeni sistem ile web sayfamızı ziyaret eden kullanıcıları sağ altta bir konuşma bilgi kutusu karşılıyor. İster mobil ister masaüstü bilgisayarlardan ulaşılabilen bu iletişim hattıyla müşterilerimize ürünlerimiz ve hizmetlerimiz hakkında bilgi veriliyor.” dedi.

Arama Ekranını Kapat