Uğur Müşteri Hizmetleri Uyarıyor: Her Servis Yetkili Değildir!
Menüleri atla içeriğe git. enüleri atla içeriğe git. İletişim - Bize Ulaşın Uğur.com.tr
30 Nisan 2015 Perşembe
Uğur Müşteri Hizmetleri Uyarıyor: Her Servis Yetkili Değildir!

Uğur Müşteri Hizmetleri Uyarıyor: Her Servis Yetkili Değildir!

Uğur Soğutma’nın, Müşteri Hizmetleri Merkezi Departmanı’ndan “Tüketicilerin ürün arızalarında karşılaşabileceği mağduriyetleri önlemek için bilgilendirme” yapıldı.

Türkiye’nin ilk derin dondurucu üreticisi Uğur Soğutma, tanıtım ve tüketici bilgilendirme çalışmalarına her platformda devam ediyor. Gerek sosyal medya kanalları gerek Altın Örümcek tasarım ödüllü kurumsal web sayfasıwww.ugur.com.tr de portföy bilgisi ve ürün kullanımına dair ipuçlarını müşterileri ile paylaşan marka, tüketicileri olası risklere karşı uyarmayı da ihmal etmiyor.

                Uğur Müşteri Hizmetleri Müdürü Mustafa Gökçe tarafından yapılan açıklamada, son dönemde Uğur Çağrı Merkezi ’ne gelen tüketici geri bildirimlerinde, müşterilerin yetkili olmayan servislerin ürüne müdahalesi nedeniyle yaşadıkları mağduriyetlerini belirttiğini ifade etti.

                “Yetkisi olmayan servisler tüketicilerimizi zor durumda bırakmaktadır.” diyen Gökçe, “Beyaz eşya konusunda biraz tecrübesi ve teknik bilgisi olan kişilerin faaliyetleri hem müşterilerimizi mağdur ediyor hem de sektörümüzde ekmek kazanan meslektaşlarımızı üzüyor. Tüketiciler herhangi bir arıza durumunda internetten / bilinmeyen numara servislerinden ulaştıkları tamirci veya teknik servis bilgileriyle ürünlerinin tamiratı konusunda sorun yaşayabiliyorlar. Ya orijinal yedek parça kullanılmaması nedeniyle sorunlara sağlıklı bir çözüm bulunamıyor ya da son teknoloji cihazlara daha pahalıya mal olan masraflı işlemler yapılıyor. Servis dışı müdahale nedeniyle ürün garanti kapsamına dâhil edilemiyor ve tüketici daha fazla zarar görüyor.” diye konuştu.

                “Sahte yetkili servis nedeniyle zarar görmemek için tüketicilerimiz dikkatli davranmalı. Elbette markanın gerçek sahibi olarak bizlerin de sorumluluğu var. Biz Uğur Soğutma olarak internette yaptığımız araştırmalar sonunda markamızı kullanan yetkisiz firma ve servislere karşı hukuk servisimiz kanalıyla gerekli yasal uyarıları yapıyoruz.” diyerek sözlerine devam eden Gökçe, “Ayrıca çağrı merkezimizin numarası olan 444 8487 ‘yi tüm ürünlerin güncel kullanma kılavuzları üzerinde, web sayfamız ve sosyal medya üzerinden yaptığımız paylaşımlarla anımsatıyoruz. Tüketicilerimize de markaların resmi sayfalarından satış sonrası hizmet birimlerine ulaşmalarını ve yetkili servis bilgisini genel merkezden doğrulatmadan, ürünlerini bakım-onarım için teslim etmemelerini tavsiye ediyoruz.” diyerek sözlerini tamamladı.

Ülke çapında 220’nin üzerinde Yetkili Servisi ile müşterilerine anahtar teslimi çözümler sunan Uğur Müşteri Hizmetler Merkezi, eğitimli ve yaygın servis ağı ile müşterilerine kaliteli hizmet götürüyor.

Arama Ekranını Kapat