Uğur Şirketler Grubu, Sosyal Medya Takipçilerine Ödül Dağıtmaya Devam Ediyor
Menüleri atla içeriğe git. enüleri atla içeriğe git. İletişim - Bize Ulaşın Uğur.com.tr
21 Nisan 2015 Salı
Uğur Şirketler Grubu, Sosyal Medya Takipçilerine Ödül Dağıtmaya Devam Ediyor

Uğur Şirketler Grubu, Sosyal Medya Takipçilerine Ödül Dağıtmaya Devam Ediyor

2015 ile birlikte sosyal medya faaliyetlerine hız veren Uğur Şirketler Grubu, takipçilerini ödüllü yarışmalarıyla mutlu ediyor. Internet takipçilerine özel, art arda yarışmalar düzenleyen grup, sevenlerine birçok hediye dağıtıyor.

Günlük paylaşımlarına ek olarak yarışmacıların bilgilerini, hızını ve yeteneklerini sergileyebilecekleri organizasyonlar düzenleniyor. Mondial, www.facebook.com/mondialturkiye düzenlenen yapboz yarışması ile 1. ye, Uğur Şirketler Grubu’na ait www.kaskcim.com üzerinden açık kasklar, çene açılır kasklar, kapalı kasklar, cross kasklardan biri hediye edildi. “Mükemmelliğin Markası”, diğer bir kampanyasında ‘Mondial ile ayın mükemmeli fotoğraf yarışması’ düzenleyerek motor tutkunlarını hediyelerle memnun etti.

Uğur Soğutma Facebook sayfasında düzenlenen ve nisan ayında sonuçlanan Soru-Cevap yarışmasında kazanan yarışmacıya hediyesi teslim edildi. Sorulara en hızlı ve doğru cevapları vererek UCF 210 SSL A++ süper enerji tasarruflu 190 litre geniş iç hacme sahip Uğur derin dondurucuya sahip olan yarışmacı Uğur’a teşekkürlerini iletti.

Şirketler Grubu’nun son yarışması ise www.ugurlulezzetler.com ‘un Facebook sayfasından geldi. Enfes yemek tariflerinin, damak tadına önem veren hamarat hanımların sitesi, #HızlıveLezzetli hashtagiyle en kısa sürede, en lezzetli yemeğin videosunu çekip, Instagram ve Vine’da paylaşan ve nisan ayı sonunda yapılacak oylama ve jüri kararı ile ilk 3’e girenlere ‘Tazeliğin Güvencesi’ Uğur’un pratik, kullanışlı ve şık ürünlerini hediye edecek.

“Tüm bunlar sevenlerimize bizden küçük birer hediye. Onların ilgi ve alakalarına layık olmak için yaptığımız naçizane çalışmalar. Onlara her zaman en mükemmeli, en lezzetliyi, en freshi, güvenle sunmak için çalışıyoruz” diyen pazarlama ve marka şefi “Günümüzde internet gerek bilgisayar gerekse akıllı telefonlardan yoğun kullanılıyor. Bir şekilde sosyal medya üyeliği olmayan kullanıcı yok gibi. Bu kullanıcılar içinde bizim de müşterilerimiz mevcut. Düzenlediğimiz bu güncel ve sosyal içeriklerin yer aldığı yarışmalarda amaç; günlük hayatın yoğunluğundan insanlarımızı kısa bir süre uzaklaştırıp eğlendirmek ve çam sakızı çoban armağanı ödüllerle mutlu etmek.” diyerek sözlerini tamamladı.

Uğur Şirketler Grubu’nun derin dondurucudan şişe soğutuculara, motosikletten scooter araçlara tüm ürün portföyüne ve marka faaliyetlerine ait en son bültenler ile etkinlik haberlerine ulaşılabilen sosyal mecra sayfalarında, kullanıcıların ilgisini çekecek, beğenisini kazanacak paylaşımlara ulaşılabiliyor.

Arama Ekranını Kapat